LABEL DESIGN PRODUKTY

Produkty nabízené společností LABEL design řeší jak zásadní požadavky a očekávání zákazníků při tvorbě obalu jejich výsledného produktu, tak i další potřeby spojené se samotnou distribucí a prodejem. Produkty slouží jako nosiče informací, poutače pozornosti nebo jako funkční prvek obalu.

Největší poptávka napříč trhem je po grafických vícebarevných etiketách. Jsou produkovány v nespočetných variantách materiálů, kombinací barev, povrchových úprav či exkluzivní ražby.

Další velkou skupinu tvoří termoetikety a logistické etikety pro dotisk konkrétních údajů.

Důležitými produkty z nesamolepící produkce jsou vstupenky, visačky či vrtsvené fólie. Obvyklé zpracování je v kotoučích, lze však dodat i v arších.

  • GRAFICKÉ ETIKETY >

    Vícebarevné etikety s možností ražby, tisku do lepidla a z rubu, s povrchovou úpravou UV lakem, nebo laminací. Pro výrobu těchto etiket lze využít jakoukoliv technologii či jejich kombinaci. Tyto etikety nacházejí uplatnění u potravinářských výrobků,potravinových doplňků, nápojů, kosmetiky, domácí chemie, barev a laků, v reklamě a jiné.

    Můžou být i nositeli informací (složení, EAN kód, adresa...), nebo pouze vytvářejí image výrobku.

  • TERMO ETIKETY >

    Výroba na termocitlivý materiál, který je nezbytný pro následný dotisk u zákazníka. Zařízení pro dotisk jsou většinou termováhy, termotiskárny, nebo kombinace s etiketovací linkou.

    Matný materiál se používá k výrobě čistých nepotištěných, nebo jednoduchých 1-2 barevných termoetiket. Dnes je tento druh etiket doplňkový k hlavní grafické etiketě na výrobku. Tento materiál se nelakuje.

    Hlazený materiál je určen pro lakované etikety, většinou vícebarevné. Tam, kde dříve stačila jednobarevná etiketa s texty, se dnes používá až exklusivní grafika.

  • LOGISTICKÉ ETIKETY >

    Jednoduché etikety, převážně bez potisku, jejichž hlavním cílem je označování kartonů palet a jiného balení. Etiketa je po dotisku nositelem důležitých informací o zboží v logistice.

  • VÍCEVRSTVÉ ETIKETY – BOOKLETY A SANDWICHE >

    Booklety jsou etikety s vloženým letáčkem. Vznik tohoto produktu vzešel z potřeby většího prostoru pro zobrazení informací, než umožňovala etiketa.

    Dnes splňuje mimo tohoto požadavku i rozšíření podpory prodeje, zviditelnění značky.

    Sandwich je dvouvrstvá etiketa s možností opětovného otevření a zavření. Po rozlepení zůstávají obě vrstvy na konci pevně spojené. Etiketa se tedy po prvním použití neznehodnotí a zůstává dále celistvá.

    Vrchní část může být využita pro poutavou grafiku. Po odlepení vrchní vrstvy se otvírá prostor dvou stran pro veškeré texty.

    Tento produkt se nejčastěji využívá u krémů, laků na nehty, gelů a podobných výrobků, kde je prostor pro etiketu poměrně malý.

  • VSTUPENKY A VISAČKY >

    Vstupenky mají různé provedení, většinou s perforací, využitím bezpečnostních prvků (hologram, neviditelné barvy, číslování), s možností celobarevného potisku na líc i rub. Vstupenky jsou navrhovány individuálně v takové podobě, aby u zákazníka mohl bezproblémově proběhnou dotisk a zpracování.

    Balení v kotoučích, či skládané do komínků. Materiál je nesamolepicí, většinou silnější papír s termocitlivou vrstvou pro dotisk vstupenek.

    Visačky jsou vyráběny z nesamolepicího materiálu s možností termocitlivé vrstvy pro dotisk. Jsou vhodné na obaly, na které nelze nalepit etiketa či realizovat potisk. Visačky mohou být jak papírové, tak plastové. Využití visaček je při balení ovoce a zeleniny do síťek, laskomin do ozdobných pytlíků, pro označování oblečení a obuvi, a jiné. Barevné provedení může být od nepotištěných po celobarevné visačky.

VÝROBCE SAMOLEPÍCÍCH ETIKET