OCENĚNÍ

Obal roku 2014

Kategorie: Etikety, uzávěry, fixace a ostatní pomocné obalové prostředky

Po velkém úspěchu korkových etiket pokračovala spolupráce firmy Label design a Vinařství Ludwig v dalším vývoji etiket z netradičních materiálů. Výsledkem je novinka v podobě dřevěné etikety v dekoru třešeň.

Jedná se o přírodní materiál, velmi tenkou dýhu, s nánosem lepidla určeného k aplikaci na lahve. Originalitu povrchu nenarušuje žádná grafika, pouze jednobarevný text psaný historickým fontem.

Celkovému vzhledu dominuje speciální tvarový výsek navozující dojem starodávnosti, původních postupů a exkluzivity. Zpracování tohoto materiálu a následná aplikace etiket jsou velmi náročné procesy. Výjimečnost celkového vzhledu doplňuje korek zalitý pečetním voskem a opatřený pečetí. Odměnou je produkt s výrazným odlišením a přesnou vypovídající hodnotou na trhu.

Vína bylo vyrobeno 1972 lahví, každá láhev má na zadní etiketě své číslo. Jedná se o cuvée Cabernet Moravia a Cabernet Sauvignon pozdní sběr 2011 ze slovácké podoblasti. Víno má téměř fialovočernou barvu, ve vůni a chuti dominuje aroma černého rybízu a hořké čokolády doplněné o tóny vanilky a karamelu.

Obal roku 2011

Kategorie: Etikety, uzávěry, fixace a ostatní pomocné obalové prostředky

Sada vín Ludwig Chardonnay barrique pozdní sběr 2009 a Ludwig André barrique 2009 je označena kompletem etiket, u kterých se jednoznačně vsadilo na netypický samolepicí materiál. Jedná se o strukturovaný korkový materiál – vzhledově atraktivní a  sametový na dotyk. Díky různorodému podkladu se stává každá etiketa originálem. Materiál je opatřen lepidlem, které je určeno na lahve, kde ani orosení v chladu nezpůsobí odlepení. Potisk je realizován pouze černou barvou, která nejlépe vyniká se zmíněným podkladem.

Společnost LABEL design jako první uvedla tento typ etikety na tuzemský trh.

Obal roku 2010

Kategorie: Etikety, uzávěry, fixace a ostatní pomocné obalové prostředky

Komplet tvoří dvě přední etikety umístěné nad sebou a klasická zadní etiketa. Jednoduchá grafika využívající neobvyklý materiál a technologii tisku dodává výrobku faktor zajímavosti a exkluzivity. Díky použitému materiálu – transparentnímu polypropylenu – se stává etiketa na lahvi neviditelnou.

Další odlišností je kombinace použitých technologií: Stříbrnou ražbou tištěné informace s důrazem na značku Ludwig tvoří základní identifikační znaky výrobce a celé kolekce vín. Knihtiskem je vytvořený prvek v podobě barevného pruhu odlišující jednotlivé druhy vín a sítotiskem zvýrazněný název. Celkový design produktu je laděn do kompozice řady Ludwig s novou kónickou lahví

Obal roku 2009

Kategorie: Etikety, uzávěry, fixace a ostatní pomocné obalové prostředky

Jedná se o samolepicí etiketu typu wrap-around. Tento typ etikety umožňuje nalepení několikrát kolem produktu. Nabízí dostatečnou plochu pro potisk veškerých cizojazyčných textů bez omezení dominantnosti hlavní grafiky.

Po otevření etikety se rozvine podrobnější text v osmi jazykových mutacích tištěný zvrchu i do lepidla. Materiál etikety je metalizovaný polypropylen umožňující dokonalou kryvost spodní vrstvy a nabízí využití grafických prvků v podobě metalických efektů. Potisk je realizován barevností CMYK a krycí bílé. Pro snadné odlepení je roh etikety bez lepidla. Speciální lak umožňuje snadné rozvinutí etikety i její zpětné nalepení.

Obal roku 2008

Kategorie: Etikety, uzávěry, fixace a ostatní pomocné obalové prostředky

Etiketa splnila nadstandard nutný k zařazení kompletního výrobku mezi světovou špičku. Vyráběná je na materiál PP ultra clear, který zachová absolutní průhlednost pro láhev i náplň. Potisk je realizován technologií sítotisku a knihtisku.

Originálním prvkem je reliéfní lak, který vytváří umělou námrazu. Graficky je podpořen sítotiskovou krycí bílou barvou s cílem optimálního efektu. Využitím termochromické barvy můžeme mluvit o tzv. „chytré etiketě“: Při správném vychlazení vodky na teplotu -7°C zmodrá číslo 42 v oranžovém čtverci.

Pro zdůraznění exklusivity je využita horká ražba modré metalické fólie.

VÝROBCE SAMOLEPÍCÍCH ETIKET