PODAŘILO SE!

ZÍSKALI JSME OCENĚNÍ SUPERBRANDS 2017

O jeho udělení rozhodla na základě přísných kritérií odborná komise Business Brand Council, která vycházela z nominace podložené obchodními výsledky. Děkujeme všem, kteří se o tento titul zasloužili!

 

„Získání titulu Superbrands si velmi vážíme!
Je to ocenění  naší dlouholeté práce a pozitivní zpráva směrem k našim stávajícím i potenciálním klientům, že svému byznysu rozumíme a děláme jej dobře.“

Vladislav Kašpar
ředitel společnosti

 

Mezinárodní organizace Superbrands - nejuznávanější nezávislá globální autorita v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek

Kolébkou mezinárodní organizace Superbrands je Velká Británie, kde projekt v roce 1994 vznikl a z níž se během více než 20 let rozšířil do více jak 90 států napříč 5 kontinenty.  V České republice byl projekt realizován již na počátku nového milénia a znovu obnoven v roce 2013. Hlavním cílem projektu je na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikovat nejlepší z nejlepších značek v rámci lokálních trhů. Proces hodnocení značek se v každé zemi skládá z několika kol. V poslední fázi výběru má rozhodující slovo komise expertů Brand Council, kterou tvoří profesionálové z řad byznysu, marketingu, médií, komunikace či marketingového výzkumu spojení s daným regionem. Ocenění Superbrands získávají značky s vynikající pověstí – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah. Od roku 2014 existují 2 kategorie, které zohledňují zaměření značek na B2C (ocenění Superbrands) a B2B (Business Superbrands). Zatímco první z nich jsou veřejně známé a spotřebitelé se s nimi setkávají den co den v maloobchodním sektoru, podnikatelské značky jsou důležitými hráči ve specializovaných odvětvích průmyslu, zemědělství a obchodu.

 

 

VÝROBCE SAMOLEPÍCÍCH ETIKET