Reklamace zboží bývá stresující a časově náročná. U nás ale nemusíte trávit hodiny vyřizováním e-mailů nebo telefonováním. Reklamační on-line portál vám umožní vyřešit problémy s objednávkami rychle a efektivně. Systém je jednoduchý a intuitivní, takže celý proces zaregistrování reklamace zvládnete během několika minut. Pojďme se podívat, jak na to.

Jak to funguje?


Systém vás provede celým procesem krok za krokem, stačí se řídit pokyny pro vyplňování.
Reklamace online naleznete pod záložkou „NÁSTROJE“:

Reklamace 1

Při zakládání nové reklamace budete vyzváni k uvedení důvodu reklamace. Můžete si vybrat z připravených kategorií, která vám výběr usnadní.

Reklamace postup 2

Dalším krokem je vyplnění čísla objednávky a zakázky, ke kterým se reklamace vztahuje. Tímto způsobem zajistíte, že vaše reklamace bude správně přiřazena.

Reklamace postup 2

V této části máte také možnost podrobně popsat situaci, která vás k reklamaci vedla. Zde uvedete, co přesně bylo na zakázce špatně (chybný návin, nekvalitní tisk, chybně uvedená cena, apod..)

Reklamace postup 3

Pokud reklamujete více etiket, nezapomeňte uvést jejich množství vždy k dané položce. V momentě, že reklamujete více položek, se automaticky zadá i stejný počet reklamací. Není tedy potřeba zadávat každou zakázku zvlášť.
Čím přesněji situaci popíšete, tím lépe budeme moci reagovat a budeme schopni Vaši reklamaci vyřídit rychleji.
Na závěr budete mít možnost zvolit způsob, jakým chcete, aby byla vaše reklamace vyřešena. Na výběr máte z několika možností, které vám systém nabídne. Může se jednat např. o vyzvednutí etiket, slevy na zakázku či novou výrobu. Tyto možnosti se popř. dají kombinovat.
Po odeslání obdržíte na váš e-mail potvrzení o příjmu reklamace spolu s jejím evidenčním číslem. To vám umožní sledovat stav reklamované objednávky přímo na reklamačním portálu.


Sledování stavu reklamace
Na portálu snadno zjistíte, zda byla vaše reklamace přijata jako oprávněná, a můžete sledovat, zda je již uzavřená nebo se na ní stále pracuje.
Než se rozhodnete nám ohledně reklamace psát nebo volat, doporučujeme vyzkoušet náš
reklamační portál.

Dále doporučeno:

Systémy označování zboží

17/06/2021

V rámci našeho rozšířeného servisu našim zákazníkům již řadu let nabízíme i následné zpracování našich etiket. Jak v oblasti dotisku, tak aplikace od jednoduchých řešení po průmyslové projekty. Nabídneme Vám

Přečíst celý článek
Systémy označování zboží

Udržitelné trendy při výrobě samolepicích etiket

23/08/2022

Mezi hlavní cíle trvale udržitelného rozvoje patří zachování životního prostředí budoucím generacím v co nejméně pozměněné podobě. Jako výrobci etiket máme zodpovědnost nejen za to, aby byl náš provoz udržitelnější,

Přečíst celý článek
Udržitelné trendy při výrobě samolepicích etiket